A kártyaigénylés lehetősége évközben minden egyetemi polgár számára folyamatos.
A kártyák gyártása 2 hetes ütemezésben történik az alábbiak szerint:
- amennyiben Ön a hónap 15. napjáig igényli meg UniPass kártyáját, úgy azt a hónap harmadik hetében,
- ha a hónap 15. és a hónap utolsó napja között igényli meg egyetemi kártyáját, úgy azt a következő hónap első hetében
tudja majd átvenni. Annak helyéről és idejéről külön e-mailben fogjuk Önt tájékoztatni.
A kártyaigénylést E-learning tananyagunk is segíti!
Egyetemi kártyát honlapunkon lehet igényelni a BELÉPÉS fülön hálózati azonosító (eduID) és jelszó megadásával. Amennyiben Ön dolgozóként még nem rendelkezik hálózati azonosítóval, úgy kérjük e-mailben forduljon az Informatikai Szolgáltató Központhoz, vagy a 66333-as melléken. Hallgatóink az egyetemi portálon a NEPTUN kód és a születési dátum megadásával kapják meg az eduID-t.
Belépést követően a rendszer automatikusan beazonosít minden egyetemi polgárt. Igénylésnél dolgozók esetében azon központi szervezeti egység kiválasztása is szükséges, mely munkáltatónál kártyáját a későbbiekben át kívánja venni. Az igazolványkép feltöltése után a KÁRTYARENDELÉS LEADÁSA gomb megnyomásával igénylését azonnal regisztráljuk.
FONTOS: ahhoz, hogy a kártya használható legyen, igazolványképet, vagy ahhoz hasonló minőségű fotót kell feltölteni! A kép lehetőleg fehér háttér előtt, szemből fotózva, megfelelő fényviszonyok mellett készüljön úgy, hogy a teljes arc látható legyen. A kép lehetőleg 350*450 pixel és 300 dpi felbontásban készüljön .jpg vagy .png kiterjesztéssel. Ez lehetséges egy jó minőségű okostelefonnal is. Kártyaigénylésnél a program a fotó méretezésében az Ön segítségére lesz! Igazolványkép készítésében az idphoto és az epassportphoto weboldalak nyújthatnak segítséget.
Elfogadható fényképek:
Rossz fényképek:
FONTOS: Dolgozók esetében kérjük ügyeljenek arra, hogy a megfelelő szervezeti egység kiválasztásával igényeljék meg UniPass kártyájukat. Annak elkészülését követően csak ebben az esetben garantálható a pontos belső postai kézbesítés!
Kártyaigénylés előtt kérjük ellenőrizze e-mail címének helyességét! Mivel az igénylés során rendszerünk 3 alkalommal fog Önnek automatikus válasz e-mailt küldeni, így fontos a pontos elérhetőség. Tájékoztatást küldünk Önnek:
a./ A kártyaigénylés beérkezésekor.
b./ Az igazolványfénykép elfogadásakor vagy elutasításakor.
c./ A kártya gyártását követöen annak átvételi helyéről és idejéről.
Amennyiben nem igazolványképnek megfelelő fényképet töltött fel, kártyarendelését elutasítjuk. Ezzel egyidőben erről egy tájékoztató e-mailt küldünk Önnek. Rendszerünk nagyon rugalmas, így amennyiben esetleg helytelen e-mail cím miatt Ön nem kap tájékoztatást, úgy kártyaigénylésének folyamatát honlapunkra belépve bármikor nyomon tudja követni! Abban az esetben ha rossz fénykép miatt elutasítjuk igénylését, az alábbi teendője van: törölje az előző igénylését és töltsön fel egy új fényképet! Kérjük figyeljen oda, hogy jó minőségű, igazolványképnek megfelelő önarcképet töltsön fel.
FONTOS: a kártya csak aktiválást követően használható! Ez úgy lehetséges, hogy a kártya fizikai átvételét követően hálózati azonosítóval és jelszóval be kell lépni honlapunkon a Profilba. Ezt követően a „Kártya aktiválása” gombra kell kattintani és meg kell adni a kártya hátoldalán, a vonalkód alatt található háromjegyű CVV számot. Ehhez segítséget talál az E-learning tananyagunkban is.