1./ Miért utasították el az általam feltöltött fényképet?

Az elutasítás okáról a rendszer mindig automatikus válasz e-mailt küld. Általában két probléma fordulhat elő:

Az igazolványkép lehetőleg fehér háttér előtt, szemből fotózva, megfelelő fényviszonyok között készüljön, amelyen a teljes arc jól látszik. A fénykép készülhet digitális fényképezőgéppel, vagy egy jó minőségű okos telefonnal is. Új igényléshez előbb törölnie kell a régi igénylést, majd ezt követően tudja feltölteni az új fényképét.

2./ Miért nem kaptam még információt az általam megigényelt UniPass kártyáról?

Ilyen esetben valószínűleg a mi adatbázisunkban nem az Ön által használt e-mail cím szerepel, így automatikus válaszunk nem jut el Önhöz. Kártyaigénylésének folyamatát honlapunkra hálózati azonosítóval és jelszóval belépve nyomon követheti a profiljában is.

3./ Mikor és hol tudom átvenni a kártyámat?

A kártyaigénylés lehetősége évközben minden egyetemi polgár számára folyamatos. A kártyák gyártása 2 hetes ütemezésben történik. Amennyiben elfogadható igazolványképet töltött fel, úgy kártyája max. 2 héten belül biztosan elkészül.

a.) Dolgozók:
A dolgozók az általuk kiválasztott szervezeti egységnél vehetik át kártyájukat, melynek pontos listáját megtalálják itt: https://unipass.hu/oldal/kartyaatvetel

b.) Hallgatók:
A hallgatók ügyfélfogadási időben a képzési helyükhöz tartozó HAK Irodában vehetik át egyetemi kártyájukat. A pontos lista itt található: https://unipass.hu/oldal/kartyaatvetel

4./ Hogyan tudok kártyát igényelni, ha a rendszer szerint Alumni a státuszom?

Alumni státusza annak a hallgatónak lehet, aki korábban már járt a Debreceni Egyetem valamely képzésére. Kártyát igényelni jelenleg az tud, aki az LDAP központi adatbázisban aktív hallgatói vagy dolgozói státusszal rendelkezik. Amennyiben az Ön státusza még Alumni-ként van nyilvántartva, kérjen segítséget az ISZK Ügyfélszolgálatától helpdesk@it.unideb.hu e-mail címen, vagy a 66333-as melléken. Ezt követően már meg fogja tudni igényelni egyetemi kártyáját.

5./ Mit tegyek, ha megváltozott az e-mail címem?

A profilban nincs lehetőség az e-mail cím megváltozatására. A módosításokat az alábbi módon lehet kezdeményezni:

a.) Dolgozó:
A dolgozók számára az e-mail cím módosítását az ISZK Ügyfélszolgálatán kell kérni a helpdesk@it.unideb.hu e-mail címen vagy a 66333-as melléken.

b.) Hallgató:
Az e-mail cím módosítását a Neptunban lehet kezdeményezni. Miután ott sikerült a módosítás, a profilba újra belépve ellenőrizni szükséges azt.
Az adatok néhány napon belül frissülnek. Ha esetleg még sem módosul az e-mail cím, írjon nekünk: unipass@unideb.hu

6./ Mit tegyek, ha megváltozott a nevem?

a.) Dolgozó:
Kérjük írjon az ISZK Ügyfélszolgálatának helpdesk@it.unideb.hu, ahol a segítségére lesznek. Az adatok módosításához szükség lesz a dolgozói kódra. Sikeres adat módosítás után a profilban is látható lesz a helyes név, így ezt követően egyetemi kártyáját már meg tudja igényelni.

b.) Hallgató:
Először a HAK-nak kellene hivatalosan bejelenteni és kérni a névmódosítást a hszk@hszk.unideb.hu e-mail címen. Ehhez kérjük írja meg a kollégáknak a Neptun kódját és küldje meg nekik a személyigazolványának másolatát is, amelyen már az új neve szerepel. Miután kapott visszajelzést a HAK-ból, hogy adatait javították, kérjük ellenőrizze a nevét a profiljában is. Ezt követően egyetemi kártyáját már meg tudja igényelni.

7./ Megváltozott a státuszom. Hallgató voltam, dolgozó lettem. Mit kell tennem?

Ilyen esetben kérjük, hogy először írjon egy e-mailt az ISZK Ügyfélszolgálatának: helpdesk@it.unideb.hu. Itt a központi adatbázisban javítani fogják az Ön státuszát. Ehhez mindenképpen szükség lesz a dolgozói kódjára is! Miután az adatmódosítás megtörtént, kérjük írjon nekünk egy e-mailt a unipass@unideb.hu e-mail címre és indokait feltüntetve kezdeményezze a kártyája letiltását. Levele alapján az Ön hallgatói kártyáját letiltjuk és erről tájékoztatjuk Önt. Ezt követően új, dolgozói kártyáját már meg tudja igényelni. Ez esetben költség Önt nem terheli.

8./ Mi a teendőm, ha van aktív kártyám, mégsem tudok beiratkozni a könyvtárba?

A probléma leggyakoribb oka, hogy Ön két egyetemi profillal rendelkezik. Ilyenkor kérjük ellenőrizze, hogy milyen felhasználói névvel igényelte meg egyetemi kártyáját és milyen felhasználói névvel szeretne most beiratkozni a könyvtárba. Amennyiben a két felhasználói név eltérő, kérjük forduljon az ISZK Ügyfélszolgálatához a helpdesk@it.unideb.hu e-mail címen vagy a 66333-as melléken és kérje profiljainak összevonását. Amint az összevonás megtörtént, aktív egyetemi kártyájával már be fog tudni iratkozni a DEENK-ba.

9./ Megváltozott a képzésem. Ilyenkor mi a teendő?

Az egyetemi kártyát nem érinti, hogy Ön milyen képzésre vagy karra jár. Ez csupán a kártya HAK irodában történő átvételekor volt fontos.

10./ Mit tegyek, ha a kártyámat elhagytam, ellopták, megrongálódott?

Ilyen esetben kérjük írjon nekünk az unipass@unideb.hu e-mail címre egy hivatalos e-mailt, melyben indokait feltüntetve kéri a kártya letiltását. A pontos személy azonosítás érdekében levelében kérjük mindenképpen tüntesse fel Neptun kódját, vagy hálózati azonosítóját. A kártya letiltása munkanapokon max. 8 órán belül megtörténik. A kártya letiltásáról e-mailben tájékoztatjuk Önt. Ezt követően új egyetemi kártyáját már meg fogja tudni igényelni.

11./ Nyugdíjasként igényelhetek egyetemi kártyát?

Jelenleg csak aktív hallgatói vagy dolgozói státusszal lehet UniPass kártyát igényelni. A közeljövőben viszont várható olyan kártya bevezetése, amellyel alumni tagok – vagyis volt dolgozók, hallgatók - is igényelhetnek egyetemi kártyát.





Régebbi hírek és hírlevelek

Hírek és hírlevelek
Aktuális lefutás: Futasi ido: 0,2709 Memoria: 0.20 MB